FAQ General

Următoarele puncte vă ajută să identificați piesa de schimb potrivită:

– Găsiți pe produs însemnele Schüco: sigla sau „coroana”)?

– Despre ce fel de element mobil este vorba? fereastra / ușă de balcon sau ușă de intrare?

– Din ce material este elementul mobil? E fabricat din aluminiu sau din PVC?

– Pentru ce produs căutați o piesă de schimb?

  1.  Cunoașteți numărul de articol al componentei defecte? (dacă nu este vizibil, eventual unul din celelalte componente ale elementului mobil)?
  2.  Cunoașteți sistemul de profile / seria? Veți găsi informații despre acest lucru în factura dvs. de achiziție
  3.  Știți anul construirii elementului mobil? Din nou, factura de cumpărare vă poate ajuta
  4.  Știți adâncimea (în mm) tocului ferestrei/ușii?

Dacă aveți probleme cu identificarea pieselor de schimb, vă rugăm să ne contactați prin  formular de contact.

Dacă numărul de articol este vizibil pe părțile vizibile ale broaștei, comandați acest articol.

În plus, ar putea exista pe interior , etichete sau gravuri care ar putea indica numerele de articol. În caz contrar, pentru identificare sunt necesare dimensiunile următoarelor componente ale broaștei.

Poți descarca aici acest formular pentru determinarea corecta a dimensiunilor unei broaște pentru ușa de intrare.

Pentru reperele care au nevoie de instrucțini de montaj există câte o fișă de prezentare – fișier pdf – pe care o puteți descărca de pe pagina de prezentare a produsului.

În orice înlocuirea elementelor de ferinerie și reglarea ferestrei trebuie efectuate numai de către un specialist!